Ok. Patrik isto ima disleksiju i disgrafiju i sve sto ide uz to (nema orjentaciju za prostor i vrijeme). Individualizirani pristup i logoterapiju isto imamo na papiru. U školi nemaju logopeda, ali imamo termin jednom tjedno u suvagu koji smo dobili nakon 2 godine čekanja na listi.
U školi je učiteljica relativno OK prihvatila pristup i naučila je da on nikad neće crtati kao drugi i da će uvijek imati problema sa lijevom i desnom rukom te mu zbog toga nikad nije smanjila ocjenu.
Likovni je uvijek dobio 5 ako je pogodio temu bez obzira na to što ne bi iskoristio cijeli papir već minijaturu u donjem lijevom uglu.... uvijek tamo.....
Visoko je inteligentan i zbog disleksije sve brzo pamti te su mu usmeni odgovori uvijek 4i 5, ali pismeni su redovno 2-3. I učiteljica tu pokušava izaći u susret tako što on ne rješava 10 zadataka pismeno već 8 i odobri mu produženo vrijeme pisanja, ali...... zbog disgrafije zna napisati odgovor preko odgovora ili pisati tako nerazumljivo da ne može pročitati ni ona ni on... i onda padaju niske ocjene.
S obzirom da mu ona dosta izlazi u susret razumijem da ne može kod pismenih tolerirati više nego što tolerira. Više me brine i straši 5ti razred dogodine
To je moje iskustvo