Sada je: 28 ožu 2024, 10:18.

individualizirani pristup i ocjenjivanje u praksi

Ako vaše dijete ima bilo kakvih problema u razvoju, svratite ovamo. Pitajte, ispričajte svoju priču, podijelite svoja iskustva. Mjesto na kojem ćete dobiti puno informacija, pomoći, savjeta i vidjeti da uopće niste sami.

Moderator/ica: nadicab

Re: individualizirani pristup i ocjenjivanje u praksi

PostPostao/la leptir422 » 17 vel 2017, 10:21

Ok. Patrik isto ima disleksiju i disgrafiju i sve sto ide uz to (nema orjentaciju za prostor i vrijeme). Individualizirani pristup i logoterapiju isto imamo na papiru. U školi nemaju logopeda, ali imamo termin jednom tjedno u suvagu koji smo dobili nakon 2 godine čekanja na listi.
U školi je učiteljica relativno OK prihvatila pristup i naučila je da on nikad neće crtati kao drugi i da će uvijek imati problema sa lijevom i desnom rukom te mu zbog toga nikad nije smanjila ocjenu.
Likovni je uvijek dobio 5 ako je pogodio temu bez obzira na to što ne bi iskoristio cijeli papir već minijaturu u donjem lijevom uglu.... uvijek tamo.....
Visoko je inteligentan i zbog disleksije sve brzo pamti te su mu usmeni odgovori uvijek 4i 5, ali pismeni su redovno 2-3. I učiteljica tu pokušava izaći u susret tako što on ne rješava 10 zadataka pismeno već 8 i odobri mu produženo vrijeme pisanja, ali...... zbog disgrafije zna napisati odgovor preko odgovora ili pisati tako nerazumljivo da ne može pročitati ni ona ni on... i onda padaju niske ocjene.
S obzirom da mu ona dosta izlazi u susret razumijem da ne može kod pismenih tolerirati više nego što tolerira. Više me brine i straši 5ti razred dogodine :(
To je moje iskustvo
Dijete koje sam dobila brakom P - 2007 + rođeno D - 2014
Avatar
leptir422
ne patim od forme
 
Postovi: 895
Pridružen/a: 16 tra 2013, 09:37

Re: individualizirani pristup i ocjenjivanje u praksi

PostPostao/la nadicab » 17 vel 2017, 10:51

On ima pravo prema pravilniku samo na usmena ispitivanja. Ne smije dobivati lošiju ocjenu zbog rukopisa!!! Prema pravilniku, jel'te.
Morate se znati izboriti za prava vašeg djeteta jer bivaju kažnjavani za nešto za što nisu krivi a zakon je na strani djeteta.
Sustav je takav kakav je - loš. Na vama je sve ostalo
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid. - Albert Einstein
Denis, 16.05.2000.
http://www.udruga-oko.hr
Avatar
nadicab
Prepečena plavuša
 
Postovi: 17714
Pridružen/a: 04 svi 2001, 00:17
Lokacija: Zagreb, Kvatrić

Re: individualizirani pristup i ocjenjivanje u praksi

PostPostao/la leptir422 » 17 vel 2017, 11:07

Trebale su mi tri godine da ga uopće uvrste na individualizirani program. :ajme
Dijete koje sam dobila brakom P - 2007 + rođeno D - 2014
Avatar
leptir422
ne patim od forme
 
Postovi: 895
Pridružen/a: 16 tra 2013, 09:37

Re: individualizirani pristup i ocjenjivanje u praksi

PostPostao/la nevenera » 17 vel 2017, 14:28

ja ispit disleksičarima dajem tako da zaokružuju pod abc, povezuju crtom (imaju zadane odgovore), bojaju u određenu boju i slično. dakle ne pišu rečenice. i to bude manje zadataka. sistem dobro funkcionira. ocijene budu baš ko s usmenog.
dijete kojem to ne ide, njemu to ne dajem za ocijenu. piše kad i oni, prođemo zadatke, usmeno vidimo jel bilo grešaka i ide ocijena iz usmenog.
Avatar
nevenera
idejni kreator MUD-a
 
Postovi: 39332
Pridružen/a: 03 kol 2008, 14:18

Re: individualizirani pristup i ocjenjivanje u praksi

PostPostao/la nadicab » 23 vel 2017, 15:26

Bravo Neve, tako se to radi :stara
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid. - Albert Einstein
Denis, 16.05.2000.
http://www.udruga-oko.hr
Avatar
nadicab
Prepečena plavuša
 
Postovi: 17714
Pridružen/a: 04 svi 2001, 00:17
Lokacija: Zagreb, Kvatrić

Re: individualizirani pristup i ocjenjivanje u praksi

PostPostao/la Tanja77 » 25 vel 2017, 11:05

Moj ima hemiparezu. Također ide u drugi razred, ali osim motoričkih poteškoća nema nekih drugih problema. Tjelesni ima djelomično oslobođenje, radi sve što i drugi ali ga ne ocjenjuje u nekih aktivnostima koje ne može izvesti. Npr. nema ocjene iz vijače jer je ne može preskočit. Drugo šta može izvest to ga ocjenjuje po standardnim kriterijima. Al on je uporan trudi se tako da ima uglavnom 5 i 4, učiteljica ga uvijek hvali radi upornosti.
Likovni je druga priča, nikako ga ne ide al nema niti motivacije. Ne zna rezati škaricama, tu mu uvijek neko pomogne ili učiteljica ili neko dijete s kime sjedi, on lijepi ali sve traljavo jer nema volje, recimo npr. stabljiku cvijeta lijepi poviše latica a ne ispod, zna on dobro di ide ali ne razmišlja. Tako da ima svakakvih ocjena, od 5 do 3, učiteljica uglavnom ocjenjuje trud, a ne izvedbu.
U drugim predmetima je dobar, malo mu je rukopis neuredan al kod ocjenjivaja gleda uglavnom pogreške a ne rukopis s tima da mu uvijek napiše "Budi uredniji" al to ne utjeće na ocjenu. Sve u svemu zadovoljna sam, al mislim da je to uvelike do učiteljice jer je svarno super, kad vidim šta sve ima sretna sam da je ona takva. Ne znam kako će bit u višim razredima.
Danijela sretno, nadam se da ćeš se uspit izborit, jer stvarno je užasno kad još osim poteškoća kojima se svakodnevno moraš bavit imaš probelma i s nerazumjevanjem učitelja.
Tanja77
Povremeno i pišem
Povremeno i pišem
 
Postovi: 191
Pridružen/a: 08 sij 2010, 19:03

Prethodna

Natrag na Djeca s teškoćama u razvoju

Na mreži

Trenutno korisnika/ca: / i 7 gostiju.