Stranica: 2/2.

Re: učenik s ADD/ADHD u nastavi

PostPostano: 29 stu 2012, 13:49
Postao/la swenova mama
ma, na kraju ce se i dogoditi da ce dijete ici dalje u neku drugu skolu- ovi ovdje ocito zatvaraju oci pred problemom, a roditelji nimalo ne suradjuju u tom smislu osim sto redovno dolaze na informacije.
strucnu sluzbu nasa skola nema. :dunno

Re: učenik s ADD/ADHD u nastavi

PostPostano: 12 pro 2012, 14:31
Postao/la ivanche4
Kod nas u razredu dijete s ADHDom ima asistenta u nastavi i to sve ok funkcionira, nema nikakvih problema. Ali roditelji tog djeteta su se poprilično angažirali.

Re: učenik s ADD/ADHD u nastavi

PostPostano: 14 pro 2012, 10:07
Postao/la nadicab

Re: učenik s ADD/ADHD u nastavi

PostPostano: 26 tra 2013, 14:00
Postao/la nadicab

Re: učenik s ADD/ADHD u nastavi

PostPostano: 09 lip 2013, 23:01
Postao/la nadicab

Re: učenik s ADD/ADHD u nastavi

PostPostano: 22 tra 2014, 11:49
Postao/la nadicab
jako dobar video o ADHD-u (moj sin se pronašao u 99%)
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5GBMS7WPFSs

Re: učenik s ADD/ADHD u nastavi

PostPostano: 23 vel 2015, 13:08
Postao/la Nikky
Bok svima nakon dugo vremena. Nije me dugo bilo na forumu ali na zalost vracam se da bi ispitala vase misljenje o novom problemu kojeg imam sa sinom. Necu otvarati novu temu iako moj problem nije direktno vezan za ovu.

Znaci imam sina od skoro cetri godine koji je uvijek bio zahtjevan. Puno sam pisala o njemu ovdje na forumu. Uglavnom, dosta me znao izludivati sa svojim ne postivanjem pravila, ne razumijevanjem da ne znaci ne uprkos mojoj dosljednosti. Onda cesto ima tantrume, ispade, osjetljiv je... Tako da sam se uvijek pitala koliko je to sve do mene i mojeg loseg odgoja a koliko do njega samoga. Cesto sam imala osjecaj da moje rijeci ne dopiru do njega, da nije prisutan... a onda opet zna biti toliko dobar i drag da je to nevjerovatno.

E sad, tete iz vrtica su nas nedavno pozvale na sastanak jer su, kako kazu, zabrinute za njega. Kazu da je dobar, nemaju s njime nekih disciplinskih problema, ne udara djecu, hoce ih poslusati. Ali, brine ih to sto ga ne interesira kontakt sa drugom djecom, ako mu koje dijete dode da se igra, on ode. Nikada ne zapocinje prvi komunikaciju sa tetama, drzi se sramezljivo. Posto smo mi u Svedskoj razlog zasto ide u vrtic je i taj da bi ucio svedski ali on je totalno ne zainteresiran. Meni izgleda da kad god se za nesto mora potruditi da mu se neda i boli ga briga.
Drugi problemi su ti sto nema koncentracije. Kazu da se nikada ne igra duze vremena s necime, posebno ne voli bojati, slagati kockice i sl. za to nema niakako tolerancije. Uglavnom ide od igracke do igracke bez cilja, uzme jednu kantu sa igrackama, pretumba, ostavi je i ide na drugu, tako stalno. Ako moraju sjediti u krugu on mora biti teti u krilu i da ga ona non stop pridrzava da ne ode. Kad idu van one kazu da ga oblace iako ne zele jer kako kazu, ne mogu ga docekat da s spremi. Daju mu skafander on obuce jednu nogavicu pa se negdje zagleda, kao da se zmislio, pa ga opomenu da se obuce. Onda on pocne oblaciti drugu nogavicu pa se pocne igrati sa necime na skafanderu, pa ga opet opominju i tako sve dok se sva djeca ne obuku ne izidu van. Onda ga one obuku jer on jos nije gotov. Kazu da kada idu van on ima naviku da samo istrci cak i na cestu i da uopce ne cuje da ga one dozivaju da stane. Kad ga teta zaustavi i prica mu da se to nesmije on gleda u stranu ili se samo tupo smije koda je neslusa....

Sto se tice komunikacije sa nama tu je sve ok, rekla bi da komunicira normalno kao svaki cetverogodisnjak ali primjecujem da mu govorim stvari po sto puta da napravi i ne pali dok ga ne pogledam u oci i objasnim mu. Nekada kada mu pricamo on bude skroz nefokusiran na razgovor i prica nesto za sebe ili pogledom sara po prostoriji. Sa djecom od kucnih prijatelja se voli igrati ali samo na se love, ganjaju, prave da su dinosaurusi a tete mi kazu da se to ne racuna u igru, to je samo ganjanje.

Malo sam citala o adhd-u i on ima jako puno onih znacajki djece sa adhd-om, onda si mislim da nije samo razmazen... ali kakve veze razmazenost ima sa koncentracijom u igri. :dunno Nekako sam uvijek osjecala da je drugaciji, pomalo cudan i sad me sve to s tetama zbediralo.
Zanima me kako ste vi druge primjetile da vam djeca imaju adhd, jesu bili opcenito problematicnog ponasanja i sl? Sad imamo pregled s cetri godine pa mislim o tome pricati sa doktorima mozda za daljnu obradu. :zub

Re: učenik s ADD/ADHD u nastavi

PostPostano: 23 vel 2015, 15:06
Postao/la Stefanova_mama
Koliko je on dvojezican? Zna li uopste svedski? Moj S. je bio dvojezican bez problema, M. je u sredini sa stranim jezikom reagovao nesto blaze, ali ipak slicno kao tvoje dete. U stvari blokirao je pristup sebi svih onih koje ne razume.

Re: učenik s ADD/ADHD u nastavi

PostPostano: 30 lis 2015, 09:26
Postao/la klarita2
Teško je kad u razredu imate dijete s ADHD posebno kad roditelj nerke stvari ne prihvaća.
Ima djece ADHD- om s kojima se da lijepo dogovoriti, raditi ali ima ih koja su sklona i nasilju.
Općeniti treba jako puno strpljenja, treba raditi s cijelim razredom . učiti druge učenike kako se postaviti prema njemu ili što učiniti.
Učiti ih toleranciji.
Djeca i drugi roditelji često pripisuju toj djeci druge epitete kao neodgojen, divlji ili nenormalan :ajme

I onda djeca s takvim stavom dolaze u školu.
Potrebno je raditi redovito sa psihologom i logopedom jer takva djeca često imaju grafomotoričke probleme.
Treba mu dozvoliti jednu igračku na satu da se igra ali samo jednu.
Takva djeca razlučuju što je dobro a što loše ponašanje ali je puno jače od njih ono što ih tjera da budu takvi.
Oni ne znaju reagirati na obično zezanje prijatelja smiješkom, oni se naljute jer je to jače od njih.
Ima tu puno , puno pojedinosti koje treba prepoznati u svakom djetetu.
Raditi s roditeljima ,stručnom službom i drugom djecom.tu učiteljica mora imati strpljenja, upornosti i snage .
Nekada će izgledati da rezultata nema a onda odjednom se pokaže da ima.

Asistent je svakako dobra stvar ,ali nije lako dobiti ga nažalost. Sve u školi ide jako sporo.

Re: učenik s ADD/ADHD u nastavi

PostPostano: 20 ožu 2018, 21:01
Postao/la DomiMama
hej svima,

nije me dugo bilo ovdje... :)

elem, da odmah predjem na stvar - najstarijem sinu (14g) je u 10. mj. dijagnosticiran ADD.
sumnjala sam dugo da ima nesto (imam mladjeg s Downom), ali nekako je uvijek bilo “ma faza je”... “ma lijen je”... “ma nismo ga dosta stisli”... “ma razmazen je”... onda su krenule velike razlike u pismenim i usmenim ispitivanjima (nikada nije uspio dobiti 5 iz pismenog ispita iz mat (5-8 r.), ali ga zeli slati na natjecanja jer je “kreativac” :ajme). iz usmenog dobije 5...
uglavnom, u 7. r sam ga slala na testiranje na diskalkuliju... ispalo da nema... jedva prezivjeli taj 7.r sa svakodnevnim ucenjem s njim (srecom sam pocela raditi na 4h) i sa redovitim instrukcijama iz njem i mat i povremenim iz hrv, fiz i kem... da bi prosao sa 4,2...
pocetkom ove godine sam “malkice prozviznula” i odvela ga na erf na testiranje i dobili da ne skolski primjer hiperaktivnog sanjara oliti ADD.
dobili smo rjesenje s individualiziranim... primjena istog u skoli je za upucat se... to poglavlje ne bih otvarala...
ono sto me zapravo zanima je iskustvo drugih mama ADD-ovaca (zaboravljaca, gubitelja mobitela, stvari, odgadjaca svega do posljednjeg trena, lutaca mislima, ovih u svom svijetu) sa srednjom skolom i koje imaju sluha za ADD?
njegov interes je prirodoslovna (zanimaju ga bio, kem i fiz, vjerojatno ce mu to biti preporuka i sa prof. orijentacije).

ili da ozbiljno razmisljam o privatnoj i kojoj?

naime, vidim ga u ovoj prvoj pricins ovog linka :ajme
http://sindikat-preporod.hr/specijalni- ... e-u-skoli/