abegi54@htnet-dsl je napisao/la:Molim Vas mi možete odgovoriti da li ste dobili potvrdu o uspješnosti naruđbe sensory belta i način na koji ste ga platili
Ne znam kako to misliš uspješnost naruđbe, jednostavno smo e-mailom naručili, napisali veličinu obzirom na kilažu klinaca, napisali broj moje Visa kartice, s koje su oni skinuli iznos moje naružbe (troje nas je naručivalo radi jeftinijih putnih troškova), poslali i dopremili fedexom. Doduše trajalo je malo duže jer "pametni" ameri su poslali umjesto u Cro u Costa riku, pa je malo lutalo. No, sada i nije važno krenuli smo. Eto danas drugi dan primjene, zadovoljni smo jer ga je prihvatio, sam ga donosi da mu ga stavimo, očito mu iz nekih razloga odgovara.
krivo sam ti napisala da sam platila Visom, platila sam Amerikenom (išla sam pogledati pa zato nadopunjujem i zaboravila sam ti napisati da ti oni ponude kada ispuniš e-mail (kratko u formularu pitaju zbog čega naručuješ, mi smo napisali zbog problema senzorike) tzv pay pel, neka vrsta koda, kojeg ti onda pošalju na ameriken, zato prati račun od tog mjeseca). Nije komplicirano iako sam ga ja sada zakomplicirala.