dizem malo ovaj topic
naime, moj maleni (3. razred) tek sad odradjuje tematsku jedinicu povijest zagreba i mi se tek sad po prvi put susrecemo s ozbiljnim ucenjem povijesnih cinjenica i godina. i tek mi je sad i konkretno bliska ova tema (svo dosadasnje gradivo odradjivano je zapravo u hodu, vjezbanjem, intuitivno, no, ovo je prvi put da se na drugaciji nacin mora zasjesti za stol i moram priznati da nam je novost ovakva vrsta ucenja).
i jos, bormec, vidim ja da to ne ide tako kao od sale kako sam si ja bila zamislila da ce ici
. pogotovo me to iznenadilo jer je on inace ful drustvenjak i mislila sam da ce mu to lakse ici...
dodushe, onaj dio konkretnog rada i obilaska bitnih lokaliteta na gornjem gradu isao mu je lako i sve on to zna lijepo pobrojati i nis se tu ne pomota.
no, kad je to sve trebalo povezati u cjelinu i zapamtiti bitne godine (ima ih 7 za zapamtiti) i bitne povijesne cinjenice - e, tu se javio problem. pa sam trazila nacin kako mu pomoci i onda sam se povela za spoznajom kako je on ful vizualni tip i iskoristila to za ucenje.
predlozila sam mu da si sam slozi mapu s fotkama (napominjem da je tijekom obilaska grada s tatom fotkao sve sto su obisli pa je to bilo zgodno za iskoristiti) bitnih mjesta u zagrebu i da to sam nekako, na neki svoj nacin, mnemotehnicki poveze i tako lakse zapamti. i onda je redom napravio tako sa svih 7 godina - znaci, iskljucivo s fotkama i nekom samo njemu bitnom asocijacijom.
i sad to hoda...
a vidjet cemo kak ce ici dalje...
meni to zgodno izgleda, pogotovo jer je sve sam radio i jer je to materijal koji bas njemu pomaze u ucenju
i opaska po 765489. put - maleni ne ide u boravak, i ja ne znam kako se to tamo odradjuje
. znam samo da ovo sve on nekako mora odraditi sam, kod kuce