Umjesto učenja skupa s djetetom (osim kad zaškripi, a ne bi trebalo cijelo vrijeme škripati odlikašu do tad
osim ako su kriteriji ranijih učitelja bili malo labaviji
), treba pokušati djetetu pomoći naći načine kako najbolje učiti (samo), nije loše za pogledati nešto poput ovog:
https://riznicazlatnihideja.wordpress.c ... i-pametno/Važno je da si nađu sami tehnike pamćenja (dok god je gradivo tako strukturirano i školski program takav kakav je) a još više razumijevanja i povezivanja
U matematici se gradivo prilično slaže jedno na drugo, neko propušteno "poglavlje" kasnije stvara velike rupe, vježbanje više zadataka da se stekne rutina i sigurnost može pomoći. a za "učeće" predmete (jer je priroda ranije bila samo na tragu tog, uglavnom sve klincima od prije poznato) - dijagrami, slike, mentalne mape, svašta nešto umjesto straha od silne količine teksta
Dodajem: petašima treba i vremena da se naviknu na različite stilove i pristupe različitih nastavnika (a i obratno, nastavnicima na neke nove klince
) - tko što i koliko i kada traži. Svladat će oni to - velim iz pozicije mame šestaša