mi smo imali roditeljski, a imali su i dva inicijalna testa - predznanje iz matematike i hrvatskog. matematiku je riješio 89%, bio je jako zadovoljan jer je ipak malo doma vježbao pa mu je išlo. hrvatski je loše napisao i baš mi ga je bilo žao. nismo ništa vježbali,a pitanaj su bila da napiše abecedu koju je naravno zaboravio i ne znam što još. ali neka je tako jer sad je sam skužio da ako vježba da onda i zna, a ako ne vježba da ne zna, a to je stvarno najbtinije što je mogao izvuć iz tih testova
on je i dalje nezainteresiran za svako učenje i tako zaigran da se teško koncentrira a onda mu treba i više vremena da nekad nešto pokopča, ono dok uopće skuži šta se govori. prošlu godinu je nekako proletio, prilično samostalno, ali već ove godine puno više brine oko ocjena, a ocjene nisu ni počele. to mi je krivo. to ga je škola "pokvarila" i to mi nije drago.
učiteljica je isto imala par provala, ona je jako veliki proceduralist i jako se drži zadanih okvira, meni je žao što nije opuštenija i malo onako - kreativnija, ne znam kako bi opisala. ona je tip koji u doba kad se ide za time da se lektire više ni ne pišu na klasičan način (mjesto radnje, vrijeme radnje, vrsta djela...) traži da imaju veliku bilježnicu s tvrdim koricama za lektiru za sve 4 godine. tak da on vucara tu bilježnicu ogromnu uz sve drugo, umjesto da dobije neki listić i malo popuni, napiše par riječi i razgovara o toj lektiri!
s druge strane ok je, može se s njom sve dogovorit, brižna je oko njih, pravedna, oni je vole.