Bok svima nakon dugo vremena. Nije me dugo bilo na forumu ali na zalost vracam se da bi ispitala vase misljenje o novom problemu kojeg imam sa sinom. Necu otvarati novu temu iako moj problem nije direktno vezan za ovu.
Znaci imam sina od skoro cetri godine koji je uvijek bio zahtjevan. Puno sam pisala o njemu ovdje na forumu. Uglavnom, dosta me znao izludivati sa svojim ne postivanjem pravila, ne razumijevanjem da ne znaci ne uprkos mojoj dosljednosti. Onda cesto ima tantrume, ispade, osjetljiv je... Tako da sam se uvijek pitala koliko je to sve do mene i mojeg loseg odgoja a koliko do njega samoga. Cesto sam imala osjecaj da moje rijeci ne dopiru do njega, da nije prisutan... a onda opet zna biti toliko dobar i drag da je to nevjerovatno.
E sad, tete iz vrtica su nas nedavno pozvale na sastanak jer su, kako kazu, zabrinute za njega. Kazu da je dobar, nemaju s njime nekih disciplinskih problema, ne udara djecu, hoce ih poslusati. Ali, brine ih to sto ga ne interesira kontakt sa drugom djecom, ako mu koje dijete dode da se igra, on ode. Nikada ne zapocinje prvi komunikaciju sa tetama, drzi se sramezljivo. Posto smo mi u Svedskoj razlog zasto ide u vrtic je i taj da bi ucio svedski ali on je totalno ne zainteresiran. Meni izgleda da kad god se za nesto mora potruditi da mu se neda i boli ga briga.
Drugi problemi su ti sto nema koncentracije. Kazu da se nikada ne igra duze vremena s necime, posebno ne voli bojati, slagati kockice i sl. za to nema niakako tolerancije. Uglavnom ide od igracke do igracke bez cilja, uzme jednu kantu sa igrackama, pretumba, ostavi je i ide na drugu, tako stalno. Ako moraju sjediti u krugu on mora biti teti u krilu i da ga ona non stop pridrzava da ne ode. Kad idu van one kazu da ga oblace iako ne zele jer kako kazu, ne mogu ga docekat da s spremi. Daju mu skafander on obuce jednu nogavicu pa se negdje zagleda, kao da se zmislio, pa ga opomenu da se obuce. Onda on pocne oblaciti drugu nogavicu pa se pocne igrati sa necime na skafanderu, pa ga opet opominju i tako sve dok se sva djeca ne obuku ne izidu van. Onda ga one obuku jer on jos nije gotov. Kazu da kada idu van on ima naviku da samo istrci cak i na cestu i da uopce ne cuje da ga one dozivaju da stane. Kad ga teta zaustavi i prica mu da se to nesmije on gleda u stranu ili se samo tupo smije koda je neslusa....
Sto se tice komunikacije sa nama tu je sve ok, rekla bi da komunicira normalno kao svaki cetverogodisnjak ali primjecujem da mu govorim stvari po sto puta da napravi i ne pali dok ga ne pogledam u oci i objasnim mu. Nekada kada mu pricamo on bude skroz nefokusiran na razgovor i prica nesto za sebe ili pogledom sara po prostoriji. Sa djecom od kucnih prijatelja se voli igrati ali samo na se love, ganjaju, prave da su dinosaurusi a tete mi kazu da se to ne racuna u igru, to je samo ganjanje.
Malo sam citala o adhd-u i on ima jako puno onih znacajki djece sa adhd-om, onda si mislim da nije samo razmazen... ali kakve veze razmazenost ima sa koncentracijom u igri.
Nekako sam uvijek osjecala da je drugaciji, pomalo cudan i sad me sve to s tetama zbediralo.
Zanima me kako ste vi druge primjetile da vam djeca imaju adhd, jesu bili opcenito problematicnog ponasanja i sl? Sad imamo pregled s cetri godine pa mislim o tome pricati sa doktorima mozda za daljnu obradu.